recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AQARA radiator termostater?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

AQARA radiator termostater?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: AQARA radiator termostater?
    Sendt: 03-September-2023 kl. 09:22
Hej med jer. 
Beklager hvis i ikke synes jeg har lagt dette i den korrekte kategori. Syntes lidt vi mangler en kategori for smarthome. 

Nå men jeg efterspørger nogen der har erfaringer med AQARA smart radiator termostat. 

Larmer den meget? Hvor længe holder batteriet? kvalitet mm.

Jeg har i dag Netatmo og det har været en blandet fornøjelse. Og da Aqara har en del andre produkter jeg overvejer at købe ind i syntes jeg deres termostater også giver mening for at nøjes med en enkelt hub. 


Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2023 kl. 09:23
Hej.

Nej de larmer ikke særligt meget - Men de virker p.t. ikke i Homey hvis det er den vej du vil gå senere.

Du har ret i der mangler et Smart Home forum - Det drøfter jeg lige med Lars.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu