recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Axiim Link + LG C9 + Beolab 18
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Axiim Link + LG C9 + Beolab 18

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simonsen1988 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simonsen1988 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Axiim Link + LG C9 + Beolab 18
    Sendt: 04-September-2023 kl. 15:04
Hejsa

Jeg har et LG C9 TV hvortil jeg har tilknyttet et Axiim Link og derigennem tilsluttet mine to Beolab 18 højtalere. Det har virket perfekt ind til videre.

Men nu oplever jeg, at når jeg slukker for TV'et så begynder den grønne ring i toppen af mine Beolab 18 at stå og blinke. Højtalerne startet fint op når jeg igen tænder for TV'et. 

Jeg har antager at det er fordi at min Axiim Link ikke længere sender signal til mine Beolab 18 når TV'et er slukket. Sikkert fordi at TV'et er stoppet med at sende strøm til min Axiim Link når TV'et er slukket. Har ikke ændret på nogen indstilling eller foretaget opdateringer i øvrigt. 

Nogen der har et godt råd til hvad jeg kan gøre? :)

Mvh
Tue
Tue Simonsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu