recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beam 2nd + sub mini eller Arc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beam 2nd + sub mini eller Arc

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beam 2nd + sub mini eller Arc
    Sendt: 14-September-2023 kl. 07:20
Hejsa

Fruen og jeg er træt af, at se på store gulvhøjttalere der samler støv. Vi lytter ikke ret meget til musik, og det nuværende anvendes mest til tv lyd.

Vi overvejer derfor noget Sonos. Vi har en rimelig stor aflang stue, men tv er placeret på den korte led.

Spørgsmålet er om en Beam evt kombineret med sub mini er rigeligt, eller om man skal kigge i retningen af Arc?

Jeg vil heller ikke udelukke, at vi kommer til at lytte mere musik med Sonos universet. Pt har jeg en Bluesound powernode, og er en smugle begrænset i forhold til de indbyggede musik tjenester. Vi er mest på Apple Music herhjemme. 

Arc er vel efterhånden en gammel svend - er det mon snart nyt på vej? 

Pft
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2023 kl. 09:04
Se PB
Mvh.

Casper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu