recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd i TV møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd i TV møbel

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SDB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-September-2023
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SDB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd i TV møbel
    Sendt: 14-September-2023 kl. 09:59
Hej alle,

Jeg sidder og roder med, at jeg gerne vil have opgraderet lyden til mit fjernsyn (Sony - 55 tommer) og kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration til det. 

Jeg har under fjernsynet et vægophængt Unnu tv-møbel model 231 v.2 med tre rum. Med det vil jeg egentlig gerne stille lydkilden inde i møblet, så den/de ikke står fremme. Det er ikke til film, jeg primært bruger fjernsynet, men lyden må gerne gå godt til sport og programmer med tale/dialog. Derudover kunne det være en fordel at der ligeledes kan streames musik.

Hvilke muligheder tænker I, kunne passe godt til de kriterier.

Jeg kunne godt tænke mig en ligetil og enkel løsning og har primært kigget på aktive højtalere med HDMI arc indgang, men kan heller ikke finde ud af om, det er den bedste løsning, når de skal stå inde i møblet. Jeg har ligeledes overvejet soundbar f.eks. Sonys model HT-A5000

Er der allerede lignende indlæg, må I gerne henvise til dem. Og evt. slette oplægget her.


Redigeret af SDB - 14-September-2023 kl. 10:03
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu