recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung qn90aa 50 tv mistet tv kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung qn90aa 50 tv mistet tv kanaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 18:47
om det var fordi jeg tog programkortet og lave en nye kanalsøgning kan jeg ikke siger om det var det som gjorde at jeg fik dem tilbage men jeg tog programkortet lave en søg skifte kabel og lave flere kanalsøgning pludseligt kom kanal frem efter det måtte jeg lave endnu en  kanalsøgning med programkortet i for at for de kode kanal frem
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af stenruop stenruop skrev:

om det var fordi jeg tog programkortet og lave en nye kanalsøgning kan jeg ikke siger om det var det som gjorde at jeg fik dem tilbage men jeg tog programkortet lave en søg skifte kabel og lave flere kanalsøgning pludseligt kom kanal frem efter det måtte jeg lave endnu en  kanalsøgning med programkortet i for at for de kode kanal frem

Dette havde du så ikke behøvet - endnu en kanalsøgning med progrmakortet i... Du kunne blot have sat TV'et på DR1 - så ville der gå nogle få sekunder - så ville kanalerne blive dekodet. Det ved du så, til næste gang. Det samme, hvis du skifter kanaler ud med andre - skift til DR1 - så er de nye kanaler der i løbet af 0, dut!
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 23:22
 det er godt at vide til en anden gang  : )
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu