recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 16.6.1 bruger ekstrem meget strøm?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 16.6.1 bruger ekstrem meget strøm?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2023 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

OK, den skulle lige have en tænkepause, er i gang med at klargøre nu. Smile


Og det er min telefon ogsåWink.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2023 kl. 22:48
Jeg har lige oplevet det samme på iPadOS 17.1  Fra 100% batteri  til 17% på mindre end et døgn Confused 
Under batteri kan jeg se, at Chrome har brugt godt 62% Ved ca. 1 time aktiv skærmtid og 20 timer i baggrund Ermm - altså uden min iPad har været aktiv og i brug. Rest forbrug streaming et par timer (15%) + diverse.
Det er aldrig sket før de 5 år jeg har haft den og lidt research har ledt på sporet af en indstilling for Chrome, der tillader opdatering i baggrunden, hvad det så end bruges til. Det er muligvis blevet aktiveret ved opdatering, så jeg har slået det fra nu og håber det var årsagen. Der er rapporter om andre indstillinger også, som fejlagtig er ændret ved opdatering til 17.1 - bla. privatlivsindstillinger i iOS 17.1
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2023 kl. 07:39
Jeg har ikke set iPad OS 17.1 endnu? 

Prøv at slet Chrome og installere den igen....

Den seneste iPad OS 17 jeg har set er 17.0.2 som jeg også har på min pro m2

Ligeledes er iOS 17.0.2 og den sendte jeg har set og benytter

Batteri tab/ drain er et mareridt for nogle med Apple Watch OS10 - 10.0.1 inkl. mit eget...

Tester i øjeblikket med Watch OS 10.0.2 om der ændringer med power drain

4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu