recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lagring på Galaxy Tab A7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lagring på Galaxy Tab A7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lagring på Galaxy Tab A7
    Sendt: 23-September-2023 kl. 12:50
Halløj folkens.
Jeg er ved at løbe tør for plads på min Samsung Galaxy Tab A7 32 GB (købt i 2021). Jeg har tilføjet et SD kort på 60 GB, som plejede at være i min gamle Samsung telefon. Til trods for at jeg gennem "udvikler tilstand" på tabletten har overført samtlige apps der overhovedet kan overføres på SD kortet, bliver jeg ved med at have under 1 GB plads tilbage på min tablet, og jeg kan derfor efterhånden ikke opdatere apps. Når jeg kigger på lagring status, siger den, at jeg har brugt 1% hukommelse på SD kortet og 99% på intern/tablet hukommelse. Hvad er det jeg gør forkert her? Hvorfor kan et SD kort på 60 GB ikke frigøre mere plads på min tablet?
Det skal siges, jeg ingen billeder har på min tablet. Det er udelukkende "almindelige" apps som Netflix, HBO, Skype mm. Jeg bruger AVG Cleaner til at "rense" for diverse midlertidige filer, men intet hjælper - det eneste der umiddelbart vil kunne afhjælpe er at slette en hel del apps. Nogen der har et bud på en løsning (andet end at købe en ny tablet!!). Smile
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2023 kl. 13:30
Du skal formatere kortet som intern hukommelse
Til top
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2023 kl. 14:11
Ok. Tak for svar :-)
Er der noget jeg skal være opmærksom på inden jeg formaterer det? Slettes alle de apps jeg har overført til kortet?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu