recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der en rengøringsekspert til stede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der en rengøringsekspert til stede?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2023 kl. 01:46
Rengøringsfirmaer har i tidens løb brugt mange forkerte kemikalier - kemikalierne gjorde det man forventede, men skadede ofte både kummer og fliser, men det viste sig jo først senere.....

Ren saltsyre er ikke for sjov og en halvfarligt og dårlig løsning.

Saltsyre æder både tøj, øjne og fingre, hvis ikke man er meget forsigtig
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2023 kl. 01:19
Hvorfor er det en dårlig løsning?
Der er vel ingen, der har sagt, man skal hælde det ud over én selv?
Jeg skriver jo netop, det skal bruges med omtanke, og så længe det kun er noget man gør en enkelt gang, vil jeg mene, det er yderst begrænset, hvor meget skade det kan forårsage.
Der er jo heller ikke tale om en kumme af nyere dato, så hvis det går helt galt - hvilket det ikke burde - så er skaden vel yderst begrænset...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 204
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2023 kl. 15:13
Troede ikke mit lokum kunne ophidse så mange om hvem der har den bedste rengøringsopskrift. Jeg gør ikke længere nogen nye forsøg på at komme den blå farve til livs, men endnu engang tak for alle tips.
Beovision Avant 55"
OPPO BDP-103D
Apple TV 4K 32GB (2nd Generation)
Beolab 1
Beolab 4000
2 x Beolab 2
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu