recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosound Essence MK1 og AirPlay 2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosound Essence MK1 og AirPlay 2?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nkbitsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkbitsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosound Essence MK1 og AirPlay 2?
    Sendt: 04-Oktober-2023 kl. 21:08
Hej,

Jeg overvejer at tilføje en Beosound Essence MK1 til noget at mit gamle B&O udstyr. Årsagen til at det lige er en MK1, er fordi det lige er den der er tilgængelig. 

Jeg kan dog ikke finde ud af hvad forskellen på MK1 og MK2 er.

MK2 understøtter med sikkerhed AirPlay 2, men spørgsmålet er, om MK1’eren ikke også gør det efter seneste opdateringer?

Jeg føler at jeg har finkæmmet Google uden at finde svar, så jeg håber på at nogen af jer har en MK1 monteret og kan hjælpe.


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2023 kl. 08:18
Jeg har en Beosound Essence.

Nu er det nogle år siden, så det er frit fra hukommelsen og med forbehold. Jeg troede dengang jeg havde MK1. Det viste jeg, at jeg havde MK2, hvorfor den blev opdateret med AirPlay 2. Så vidt jeg husker var det netop forskellen på de to, da jeg egentlig havde afskrevet at få AirPlay 2.

Jeg vil tro, at B&O selv kan give et definitivt svar.
Til top
nkbitsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkbitsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2023 kl. 18:59
Tusinde tak, Rasmus!

Redigeret af nkbitsch - 05-Oktober-2023 kl. 19:02
Til top
nkbitsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nkbitsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2023 kl. 09:24
Hermed en update!

Beosound Essence MK I virker slet ikke med Spotify Connect. Den understøtter ikke Spotify Connect siden 2018, så man må nøjes med AirPlay 1. Det er fint for mig, men folk der ikke har Apple produkter kan den ikke bruge den til noget (med mindre man tilslutter en ekstern streamer til LINE indgangen)


Redigeret af nkbitsch - 08-Oktober-2023 kl. 09:28
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu