recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sound System fra Canvas
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sound System fra Canvas

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PhoroCrew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2023
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhoroCrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sound System fra Canvas
    Sendt: 08-Oktober-2023 kl. 06:36

Sound System fra Canvas? 

Hvad er der blevet af med Canvas sidst vi hørte fra i Aug 2019. Hvor langt er de kommet i deres proces, Eller er det sunket i jorden. 

Canvas er kraftfuld HiFi-fod med 'ægte 3D-lyd' til LG OLED TV info fra Flatpanels.dk  https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1566284293


Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2023 kl. 16:41
Gik konkurs i 2022. Der blev kun indleveret ét regnskab - i 2019. Formentlig årsag til tvangsopløsningen i efteråret 2021.

Redigeret af longjohn2 - 08-Oktober-2023 kl. 16:42
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2023 kl. 13:32
Emnet var for nylig oppe i en anden tråd, hvor jeg gav lidt baggrund. Det er en skam, at de ikke fik skudt projektet i gang.

Til top
PhoroCrew Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2023
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PhoroCrew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2023 kl. 15:20
Det er rigtig at de to ejer Kim & Marcus gik konkurs i efteråret i 2022 I januar og februar mdr. 2023 er der kommet en ny ejer og en invester ind i billede. Jeg er sikker jeg så noget til messen i foråret. Men jeg er ikke i sikker i min sag. Jeg havde på det tidspunkt lige andet i hoved til den audio messe. Det kunne bare være meget interessant Canvas Auto produktet i både 55" og 65" 



Redigeret af PhoroCrew - 09-Oktober-2023 kl. 15:36
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu