recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vedligehold af projekter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedligehold af projekter

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2023 kl. 14:07
Jeg kan se at der står MED MODUL på siden, så den burde være go' nok

Redigeret af Naiera - 20-Oktober-2023 kl. 14:08
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Highway 2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 23-December-2020
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Highway 2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2023 kl. 14:37
Ja nemlig 🙂
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2023 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis du køber en uoriginal PÆRE og ikke LAMPE, så skal det stå meget specifikt at huset (så det er en LAMPE) følger med.

Så forstår jeg bedre, hvorfor man ALTID kalder det en lampe, og ikke bare en pære! Så tak for forklaringen!!Thumbs Up

Så måske, JEG skulle bruge pæren lidt mere..........LOL Og så er det jo smæk-forkert, når man har et problem med fx en router, og så der spørges: "Lyser alle lamper som de skal?" LOL


Redigeret af mnielsen - 21-Oktober-2023 kl. 08:41
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Highway 2 Highway 2 skrev:

Okay Supergris. Det er da en erfaring som lyder lovende. Kan se en pære fra det du linker til løber op i 1375 kr. Et firma i Holland. Var det her du købte? 
Har du evt et godt link til hvordan man skifter pæren? Den er med modul går jeg ud fra?  
Ja, jeg har tidligere handlet der uden problemer!
 
Hvis du vælger at tage mit ord for gode varer, så burde mit indlæg kunne gøre det simpelt for dig, så ingen grund til at gøre det mere kompliceret ELLER dyrere, end det behøver.

Hvis du følger mit link og læser det ordentligt, vil du få bekræftet, at der er tale om nøjagtig det, jeg skrev:
"Der er tale om et uoriginalt hus med en original pære indeni, så meget simpelt at skifte den."

Jeg vil ikke mene, der er nogen som helst grund til at finde yderlige information om, hvordan man skifter modulet, da der netop er tale om ét "modul", som gør det hele meget simpelt!

Der er tale om at løsne et par skruer til dækslet, løsne det gamle modul som sidder fast med -  mener jeg - 4 skruer, fjerne det, montere det nye, stramme skruerne, montere dækslet og skrue skruerne i igen.
Jeg har oplevet, at der kan være lidt forskel på skruerne i modulet, så man lige skal sørge for at trække dem lidt op, inden modulet monteres, da det ellers ikke kan komme helt på plads.

Glem ikke at rense filteret nu du er i gang...

Det var vist det hele, så nu er der bare tilbage at ønske dig god vind med projektet med projektoren...  :)
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu