recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv-lyd igen igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv-lyd igen igen

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 17:20
Har været i nøjagtig samme dilemma. 

Er endt med en bluesound node og effektforstærker derefter. 

Det funker bare her…
Til top
Schäfer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2023
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schäfer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 17:42
Det betyder vel at du har en effektforstærker der skal slukkes for separat. Men never mind, jeg har bestilt en Tangent TV-forstærker som en anden har linket til (tak for det). Faktisk havde jeg set lidt på den tidligere, men var i tvivl om lydkvaliteten.



Redigeret af Schäfer - 24-Oktober-2023 kl. 17:42
Til top
Schäfer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2023
Sted: Hvidovre
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schäfer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2024 kl. 17:59
Jeg har desværre glemt at melde tilbage angående mit tv-lyd projekt. Tangent forstærkeren er for længst installeret og virker, efter nogle problemer med opsætningen, rigtig godt. Det viste sig, at TVet skulle stå i PCM-mode, noget der tog mig megen googling at finde ud af. Problemet var tilsyneladende velkendt, men folk havde ofte problemer med at få det til at virke, men da jeg først havde fundet det umdermenupunkt, hvor det kunne aktiveres, virkede det.
Det eneste jeg ikke er 100% tilfreds med er Bluetooth-delen, som ofte driller når jeg har hørt radio via telefonen og skal tilbage til tv-lyd.
Tak for bidragene i øvrigt. 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu