recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha R-N301 Vtune,av control app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha R-N301 Vtune,av control app

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2023 kl. 22:39
Du skal ikke installere noget for at få AirPlay. Du skal have en telefon, eller en tablet der har AirPlay indbygget.
Har du Android, har du ikke AirPlay, men måske en af de mange AirPlay apps til Android virker?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 00:59
Jeg har prøvet at se om jeg kunne finde noget airplay til android men der er stort set kun noget til videoer til android eller f.eks chrome cast.

Det ikke en katastrofe, men når jeg nu har det ville det være spændende at kunne bruge det

Har prøvet heos og det virker, nok mest fordi appen virkede, var up to date med min mobil og alderen på forstærkeren var lav

Et par reviews af forstærkeren


Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2023 kl. 15:45
Airmusic virker med android, men køre ikke jævnt

Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cjoscar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2023 kl. 19:10
kan du ikke bruge MusicCast app'en?
Den bruger jeg til vores r-n602
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2023 kl. 19:20
Der ikke musiccast på min forstærker
Til top
Hapsdog Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hapsdog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2023 kl. 21:10
Jeg tror ikke at du kan kontrollere din nye forstærker med din telefon. 
Der er hverken wifi eller bluetooth, vel?
Mvh
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2023 kl. 21:23
Der er airplay via netværk, men det køre ikke flyende

Pga prisen på forstærkeren (hvad jeg betalte), skal jeg ikke ud og betale en formue hvis jeg skal have det til at virker
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2023 kl. 12:15
Update der køre ikke flyende med tidal men gøre det faktisk med youtube via airplay MEN lyden er utrolig tynd der mangler bund,varme i lyden

Det lyder som om subwooferen er slukket (hvis jeg havde en)


Måske der findes en app der kan få det til at virke?


Redigeret af gasolin - 04-November-2023 kl. 17:59
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2023 kl. 00:56
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

En ny forstærker, Yamaha R-N301

Den virker bare ikke med yamaha appen og er i tvivl om vtune virker

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at få begge ting til at virke så jeg kan høre radio fra nettet uden at skal bruge min computer  evt hvordan jeg spiller musik fra mobilen, f.eks via tidal
Jeg tjekkede lige min Denon AVR-X4000 hvor jeg købte vTuner til for nogle år siden. Kan se seneste betaling var i august 2021, så ikke underligt det ikke rigtigt virkede mere (kun DR P5)
Så ind på
og betale USD $6 på min vTuner konto, så nu virker den igen i et år. SmileLOL

Kan ikke blive klog på om du kan oprette vTuner konto på tilsvarende vis, eller om Yamaha helt er afskåret for den løsning?

For dælen, nu tog jeg mig endelig sammen og betalte de $6 og så prøvede jeg at lege lidt med net radioen 

Det virker Cry Smile  dog med begrænsning af hvilken kanaler der virker i 2023, jeg sparede lige 500-1000kr på en enhed til net radio,bluettoth, senere skal jeg have prøvet hvad internet delen af net radio er.

Elsker den radio/forstærker (receiver) -2 på bassen gør den blir lidt mere åben/klar i bunden og -4 i toppen blir den behaligere at lytte til, er nu mere neutral efter denne beskedne justering (første version af Dynaudio emit m10) og den power som den har ingen opgivelser er under 2x100 watt og den passer godt til mine dynaudio som ikke er super følsomme, men som jeg oplever som nogen højttaler trods en beskeden pris og størrelse har en god bund og kan tåle meget ren effekt, max volume som man kan sætte den til har jeg valgt 73, slutningen af 60'erne begynder det at blive sjovt når man kan li at spille højt og 73 er er rent og højt.

Bedste  700kr jeg i lang tid har givet ud + da jeg gav 1500kr for en denon DR-800HN med til hørende dcd-800ne, til 1500kr (desværre i sølv).

Jeg mener bestemt den har kunne vise volumen ved siden af hvilken højttaler terminaler den bruger (SP A) nogen der ved om det er muligt og hvordan

Sidste spørgsmål, nogen der ved om det er i højest mulige kvalitet når jeg man lytter til net radio via en receiver ?




Redigeret af gasolin - 07-November-2023 kl. 01:07
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu