recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktuelt billigste måde at få YouTube Premium
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktuelt billigste måde at få YouTube Premium

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Aktuelt billigste måde at få YouTube Premium
    Sendt: 24-Oktober-2023 kl. 08:48
Mit hel-års YouTube Premium abonnement er lige udløbet. Sidste gang jeg købte var via Tyrkiet til ca. 125 kroner for et helt år. Desværre ser det ikke ud til at virke længere. I al fald får jeg at vide at helårs abonnementer ikke er tilgængelige i "dit land", selv om YT selv skriver at det skulle være tilgængeligt. Eneste nogenlunde billige sted jeg har fundet er Brasilien, men til den tre-dobbelte pris af hvad jeg gav sidste år, nemlig 350 kroner.

Er der nogen her der kan fortælle mig hvor jeg kan få YT Premium billigst lige nu. Det behøver ikke nødvendigvis være på årsbasis, hvis der månedligt ikke lige pludseligt trækkes 119 kroner bare fordi jeg ikke er logget ind med VPN.

Har umiddelbart adgang til Ivacy og VPNsecure som VPN løsninger.

Takker mange gange på forhånd. Tongue
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2023 kl. 08:50
Nå, jeg må vist svare på mit eget spørgsmål. Efter en længere trial and error session og lidt online søgning er jeg endt med et månedsabonnement i Ukraine til ca. 19 kroner per måned. Ikke helt så billigt som mit gamle årsabonnement, men det kan gå an. Og så kan de nede i Ukraine glæde sig over at give lidt tilbage... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
ISkull Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2015
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ISkull Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2023 kl. 00:09
Hvordan fik du det til at virke? Min går i stå når der er valgt betalingskort, så snurrer den bare.

Har også brugt Tyrkisk abb. 1 år, men der sker det samme hvis jeg prøver at købe det.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2023 kl. 09:17
Brugte VPNsecure, da den som eneste af mine VPN services har Ukraine på listen. Tror du bare skal være ihærdig, for det er nok ikke den bedste forbindelse man får.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Zinghai Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2023
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zinghai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2023 kl. 17:43
Tak for et godt indlæg og fordi du deler dine fund!
Skal der anvendes Mastercard eller kan man anvende Dankort eller PayPal?

Vpn skal kun bruges 1 gang til at oprette det, ikke sandt?
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2023 kl. 09:07
Dankort som sådan kan du nok ikke bruge, da det er en lokal dansk betalingsmåde. De fleste Dankort har dog en Visa del, og det virkede hos mig. VPN brugte jeg kun under oprettelsen. Den første måned var gratis og siden er der trukket lige under 19 kroner for en ny måned. Det er en pris jeg godt kan leve med. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Zinghai Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-December-2023
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zinghai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2023 kl. 09:18
Tusind tak!! 
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2024 kl. 09:51
Hej

Apropos YouTube Premium

I min app er der pt. 2mdr gratis prøveperiode. Når jeg klikker på "Prøv 2mdr for 0kr" knappen, så sker der absolut ikke en fis, telefonen skriver "opstået fejl" og siden forbliver den samme

Nogen der ved hvad der sker her? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu