recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi box 4K med lydforsinkelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi box 4K med lydforsinkelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xiaomi box 4K med lydforsinkelse
    Sendt: 29-Oktober-2023 kl. 20:59
Hejsa var oppe og se fodbold hos min svoger 

Det var igennem en Xiaomi 4K box - men der var en lidt for lang delay fra billede til lyd - nogen der kender til problemet.  

Boxen virkede ellers smart - 

Har selv kun rodet med Apple tv -

Men tror ikke jeg kan finde den app til Apple tv som han havde - ellers havde jeg bare anbefalet ham et Apple tv…

men mon ikke man kan gøre noget ved den delay
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2023 kl. 21:29
Det er lidt svært at svare på. For det kan være appen. Det kan vi være den ikke er god til at transcode lyden i real time. Det kan være lyden var via bluetooth, det nævner du ikke noget om det kan være så mange ting
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2023 kl. 21:30
nej det er rigtigt.  Tror han kørte det over en soundbar - nå jeg roder bare med det næste gang jeg besøger ham - men smart var det nu - udover det med lyden.  
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2023 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Men tror ikke jeg kan finde den app til Apple tv som han havde - ellers havde jeg bare anbefalet ham et Apple tv…

Er du sikker på, at det ikke var noget snusk? De fleste sportsrettigheder ligger i Danmark eksklusivt hos de store tjenester; Viaplay, DRTV, TV 2 Play og Discovery+.

Det er ganske normalt med fejl på lydsynkronisering og andre problemer på de ulovlige streams i IPTV apps.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2023 kl. 11:04
jeg er ikke sikker på det - der er jeg svar skyldig - men jeg må give dig ret i at det måske ikke er alt for godt, hvis det forholder sig som du skriver.

Tak for det
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu