recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hakken i TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hakken i TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2023 kl. 21:30
Det tænkte jeg også
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
molboen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molboen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2023 kl. 17:51
jeg har desværre stadivæk disse “hakker” 
Sidder lige nu og ser TV2 aftenshowet og det er ca hvert 10 sek. der kommer dette lille hop eller ham
Det har også været der de andre dage og er der på alle kanaler.

Skal lige have testet noget mere om det 100% kun er via mit apple-tv og ikke via app på selve fjernsyn.
Har været 8mde i alle indstilninger og tjekke og de ting i har forslået har jeg ændret…..

Skulle der være et klogt hoved i nærheden af 4050 Skibby der mod passende belønning vil have et par fjernbetjeninger i hånden og forsøge at gøre det bedre end det jeg selv kan ?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2023 kl. 11:07
Slå alt med motion i navnet fra på fladskærmen, det plejer kun at gøre tingene værre
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
molboen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molboen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2023 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Slå alt med motion i navnet fra på fladskærmen, det plejer kun at gøre tingene værre
Har nu været inde i alle instilninger hvor der skulle stå noget med dette. Og lige lidt hjælper det.
Jeg har skiftet HDMI kabel fra et spritnyt 8K kabel til det normale 4K jeg har brugt i flere år uden fejl da jeg havde parabol tv. 
Jegbhar prøvet alle HDMI indgange på fladskærmen hvis der nu skulle være fejl på en. Der kommer ca hvert 10 sek. et ryk i billedet eller hak om man vil. Er godt nok løbet tør for ider og ting jeg kan forsøge

Har netop prøvet at lave en 100% reset af tv og derefter hentet Norlys app igen. Det hakker desvære ikke via app direkte på TV men kun når jeg ser det på mit apple TV… så mit internet må være ok. Norlys signalet må være ok. Fejlen opstår i apple TV eller på vej til TV !!!!!!
Til top
Darwin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2023 kl. 08:42
åh, jeg har samme problem med Norlys og ATV. ALLE andre Apps fungerer uden at den hakker, men  Norlys hakke hvert 2-3 sekund.  Sport kan jeg ikke holde ud at se på Norlys. Nyheder fint nok!

 
Til top
molboen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molboen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2023 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Darwin Darwin skrev:

åh, jeg har samme problem med Norlys og ATV. ALLE andre Apps fungerer uden at den hakker, men  Norlys hakke hvert 2-3 sekund.  Sport kan jeg ikke holde ud at se på Norlys. Nyheder fint nok!

 
Det er det bedste jeg længe har læst. Det bekræfter morlys må ha et problem 
Til top
Darwin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Marts-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2023 kl. 08:48
Når jeg ser TV news, via Tv2s egen app på Apple tv kører den helt perfekt. Når jer ser TV2 news på Norlys app så hakker den. Tv2 news er temmelig afslørende i forhold til om det hakker, med de evige breaking news rulletekster.  jeg har også en Google HD med sammen tendenser, omend lidt mindre hakken end ATV. Både ATV og CC HD kører bedste på mit gamle pana tv i forhold til it samsung fra 2018. Så måske er det bare en dårlig kombi med gamle tv og en dårlig Norlys app.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu