recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zyxel NR5103E - reel rækkevidde?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zyxel NR5103E - reel rækkevidde?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fru_Rasmussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 20-November-2023
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fru_Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zyxel NR5103E - reel rækkevidde?
    Sendt: 20-November-2023 kl. 01:33
Vi kører via mobilrouter herhjemme, da vi pt renoverer hus og derfor bor i skurvogne ved siden af huset.

Jeg skal skifte selskab til Oister/3, da deres dækning er bedre end TDC's er hvor vi bor.

Mit spørgsmål er, om nogen har erfaring med rækkevidden på routeren?
Zyxel NR5103E kører Oister med på deres 5G

Jeg VED GODT, at der er mange ting der spiller ind og kan forstyrre det trådløse, men uanset hvad, er der en stor forskel på en gammel Huawei B525s-23a og så på de routere man kan få nu.

Rækkevidden er intet problem indenfor, da vores nuværende fint klarer de 60m2 vi har, men jeg vil gerne have koblet vores overvågning på.
Den sidder på hovedhuset og har et separat modem. Dét vil jeg gerne spare væk.

Fra routerens optimale position (den nye) og til dét kamera der er længst væk, er der omtrent 20 meter.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu