recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslut ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslut ipad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kulau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2018
Sted: Erslev
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kulau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslut ipad
    Sendt: 26-November-2023 kl. 10:53
Hej, jeg har fået ny routere, og skal tilslutte 1 pc, og 2 ipad, og iPhone, pc, og iphone og ny ipad, fandt routeren, og wifi med det samme, og tog også imod password, men en ældre ipad, fandt routeren, men vil ikke tage imod password, der kommer en tekst, hvor der står, kunne ikke oprette forbindelse til netværket,jeg har gendannet ipad, men det er stadig det samme, den finder routeren, men ikke password, jeg har internetddeling på min iphone, som jeg har prøvet, men det er det samme, er der nogen der kan hjælpe mig, mvh. Kulau
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2023 kl. 13:10
Det kan være at din ukendte router kører med WPA3, og din ukendte iPad max understøtter WPA2.
Nyere iPhones benytter også WPA3 til internetdeling.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu