recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST! Stofa/ Norlys ignorerer opsigelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST! Stofa/ Norlys ignorerer opsigelse

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LØST! Stofa/ Norlys ignorerer opsigelse
    Sendt: 06-December-2023 kl. 22:26
I forbindelse med flytning til ny lejlighed, opsagde jeg Stofa TV og Internet. Jeg betalte via betalingsservice for 4 kvartal, men havde lagt en opsigelse en md frem. Der kom en fin opgørelse over internet tilbagebetaling for 2 mdr. 

Men jeg har både ringet og skrevet til dem, at de skylder mig for 2 mdr TV pakke, men hører ikke en lyd. Hvordan råber man et stort firma som Norlys op??? Ouch


Redigeret af Munch - 08-December-2023 kl. 13:43
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2023 kl. 00:29
Du har brug for en megafon og så skal du stille dig op foran deres hovedkontor Wink
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2023 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Du har brug for en megafon og så skal du stille dig op foran deres hovedkontor Wink
Ja du har fat i noget der LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2023 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvordan råber man et stort firma som Norlys op??? Ouch


Jeg venter spændt på svar på ovenstående spørgsmål, da jeg har et tilsvarende problem med Norlys.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2023 kl. 10:30
Mvh. JørgenT
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2023 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvordan råber man et stort firma som Norlys op??? Ouch


Jeg venter spændt på svar på ovenstående spørgsmål, da jeg har et tilsvarende problem med Norlys.

Flemming
Man kan troppe op i en af deres forretninger. Det vil jeg gøre, da de har en forretning her i byen hvor jeg bor. Jeg har det bedst med at snakke direkte til mennesker, der skylder mig noget Wink



Redigeret af Munch - 07-December-2023 kl. 10:31
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2023 kl. 13:42
Løst! Fik fat i en fra mit tidligere antennelaug, og han kontaktede Norlys, der ringede til mig kort efter. Så nu pengene forhåbentligt på vej i min retning Smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2023 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Løst! Fik fat i en fra mit tidligere antennelaug, og han kontaktede Norlys, der ringede til mig kort efter. Så nu pengene forhåbentligt på vej i min retning Smile


Nå, du så åbenbart ikke TV i aftes. Her var et indslag om en der fejlagtigt var sendt til inkasso af Norlys.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2023 kl. 16:21
Nej det så jeg ikke. Men jeg har haft kontroverser med Stofa og deres TV boks, der aldrig kom til at virke. Så jeg havde faktisk en forventning om at Norlys har mere styr på det.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu