recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgraderet tv væg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgraderet tv væg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
palle2612 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palle2612 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opgraderet tv væg
    Sendt: 12-December-2023 kl. 23:56
Hejsa 

Nu er det lige min tur til at vise min væg frem!!

Jeg har igennem mange år haft en tv væg til min stue, da jeg har en kone der bestemmer, ja!! Jeg indrømmer det gerne..Embarrassed

Igennem tiderne har jeg haft Panasonic g20 46”, Samsung js9000 65” og senest LG G1 65”
Havde for mange år siden en epson tw-5700 (mener jeg) projektor, men den blev brugt for lidt!!

Men som sagt, må jeg ikke være alt for dominerende i tv/surround så alternative løsninger måtte frem!
Har nu lige haft 14 dags ferie hvor noget nyt skulle til. Det er så hvad det endte med. !!
Gik fra 
Samsung JS9000 med Yamaha RX-A2020 med noget hjemmebyg dynaudio enheder




Til mit nuværende!!

LG G1 og Marantz Cinema 60 og Monitor Audio højtalere




Min sub er en hjemmebygget kasse på ca 32liter og en Phase Linear Aliante 12” LTD

Syntes at resultatet er blevet okay og oplever at lyden er blevet lidt bedre. 


Et gammel billed af min Surround højttaler. Er dog flyttet ned til lige under ørehøjde og spillet nu skråt opad



Redigeret af palle2612 - 13-December-2023 kl. 02:01
65” LG G1
Marantz Cinema 60 AV-Reciever
Dune HD Pro 4K
Monitor Audio surround
Phase Linear Aliante 12" LTD Sub. Earthquake ME320 sub plate amp
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu