recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - plast etuier til 35mm film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

plast etuier til 35mm film

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: plast etuier til 35mm film
    Sendt: 24-December-2023 kl. 16:13
Er der nogen der ved hvor man støver nogen plast etuier med låg op til 35mm film, mangler omkring 40 stykker.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2023 kl. 16:29
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2023 kl. 16:42
Tak for dit svar, Det er lige sådanne nogle. Smile
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2023 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

Tak for dit svar, Det er lige sådanne nogle. Smile

Hvis det er fordi du skal have indsendt en masse film til fremkaldelse, så husk, at laboratoriet ikke vil have dem indleveret i etuierne - de skal bare have selve filmen som den er, når den hives ud af kameraet.

Er de IKKE til dette brug, så kan der ses bort fra mit indlæg...


Redigeret af mnielsen - 25-December-2023 kl. 17:47
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2023 kl. 21:59
det er til gamle film der nu er scannet, istedet for de ligger blot i en kasse samlet ubeskyttet
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2023 kl. 07:30
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

det er til gamle film der nu er scannet, istedet for de ligger blot i en kasse samlet ubeskyttet

OK! Der har jeg altid bare haft mine til at ligge i de kuverter, som jeg fik dem i, efter jeg modtog dem fra fremkaldelsen. Mange gange, skulle jeg have lavet 20 X 30-forstørrelser. Så der har jeg mange af de store papkuverter liggende, så ligger filmene deri, mørkt og godt.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2024 kl. 12:18
Endte med  50 stk hos et kinesisk firma temu.com og kvaliteten er fin


Interesant firma med alt muligt 


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu