recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv januarudsalg budget 5-7.000 55-65”
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv januarudsalg budget 5-7.000 55-65”

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2024 kl. 07:10
ja okay jeg hører jeres pointe synes dog tcl tv’et har højere procenter end visse oleds….

Synes ikke der er nogle super tilbud her i januar.  


LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2024 kl. 07:21
Højere procenter?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2024 kl. 07:23
dårligt formuleret.   Mere på billedkvalitet og hvad man får for pengene :)

Men har nu læst det lidt nærmere og kan godt se oled er svært at overgå ….

Kvalitet er bare lidt dyrere - hvilket er fair nok
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 06:33
har fundet et lg c1 65” til 6.300kr

Det er dog i Nykøbing Falster - og kassen findes ikke - dog er den på fod - hvordan ville i transportere sådan et tv ? Stående ? Liggende - det er måske et lidt vanskeligt projekt - vi har en stor kassebil til rådighed
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 06:37
Stående på fod. Og spændt fast så det ikke vælter.    

Nemt projekt.  
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

har fundet et lg c1 65” til 6.300kr

Det er dog i Nykøbing Falster - og kassen findes ikke - dog er den på fod - hvordan ville i transportere sådan et tv ? Stående ? Liggende - det er måske et lidt vanskeligt projekt - vi har en stor kassebil til rådighed
Det er et ok TV, prisen kunne godt være mindre. Store TV skal altid transporteres stående og i kassen. Uden kasse må i få en masse tæpper omkring TV, Jem&Fix har de grå flyttetæpper til ingen penge. Sørg for at få den spændt godt fast så den ikke vælter.


Redigeret af Munch - 11-Januar-2024 kl. 10:01
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 10:15
Og når i så har brugt 1000 kroner på at køre frem og tilbage, investeret i puder og dyner, så står i stadigvæk med et 3 år gammelt TV uden nogen som helst form for garanti.
For cirka de samme penge kan de få et nyt 55” med fuld reklamationsret og en nyere generation panel.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2024 kl. 15:40
selvom jeg ikke altid giver dig ret, så må jeg jo nok sige at du får ret - 

Min bror der skulle hente det var også utryg ved at have tv’et i en varevogn uden kassen -

Mine forældre første lg b1 gik nemlig i stykker under transport - det var så hos power / Elgiganten så de refunderede det selvfølgelig da det var deres levering. 

Men hvis vi gav 6300 for et brugt og skulle transportere det og det gik i stykker ville det være forfærdeligt.  

Tak for tips endnu engang
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2024 kl. 12:18
Så skrøbelige er de nu ikke, at det burde være et problem at transportere dem, specielt ikke når der er en kassevogn til rådighed, men et C1 til 6300 kr. burde kunne gøres bedre.
Du kunne jo sætte en købsannonce ind, hvis du er indstillet på at købe brugt, og se hvad der bliver tilbudt...

Hvis det er 65", man går efter, finder jeg det meget sjældent en god ide at gå ned i størrelse, men selvfølgelig skal budgettet være realistisk...


Redigeret af Supergris - 12-Januar-2024 kl. 12:20
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu