recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med DR appen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med DR appen

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2024 kl. 23:27
Det kan ikke være rigtigt, at DR kan indføre krav om login. De må have misforstået, hvem der betaler deres løn.
Det er en skattebetalt kanal, så den SKAL være tilgængelig for alle!
Det kan ikke være lovligt at udelukke de skattebetalere, der ikke har mulighed for oprettelse af login eller er villige til det.
Jeg kan ikke se nogen grund til, at jeg skulle oprette et login for at se DR som streaming.

Der findes stadig danskere, der ikke har f. eks. smartphone/tablet og en mailadresse, så hvordan vil DR løse det problem?
Hvis ikke de selv kan, så må den ansvarlige minister jo på banen.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2024 kl. 06:00
Og hvis de vil have, at man SKAL logge ind, så skal lortet F***deme bar virke hver gang, og blive ved med at virke. Login-tvangen kunne være fornuftig, hvis det stadig var en licensfinancieret kanal... Men, som skrevet - ikke nu, hvor det er skattebetalt.

Hvis ikke, DR vil få det til at fungere, så må DR undvære, at nogen logger ind.

I må til at skrive til politikerne.......  

Eller, oprettet et borgerforslag om, at der ikke skal være login-tvang.

Her hjælper Ekstrabladseffekten nok ikke.

Om man kommer nogen vegne med noget af det, ved jeg ikke. Tvivler på, at politikerne læser i forummet, men man ved jo aldrig. (De kan vel også have problemer med deres grej)


Redigeret af mnielsen - 08-Januar-2024 kl. 06:11
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
agenten0078 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Oktober-2017
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agenten0078 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2024 kl. 14:06
Min "Chromecast med Google TV" gør nøjagtig det samme, ca. 2-3 gange om ugen.

Min løsning er: Hvis jeg i Google TV går i Indstillinger > Apps > DRTV (og så vælger "Tving til at standse", så kan jeg lige efter blot åbne app'en og så logger den selv ind igen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu