recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GoCoax + Antenne splitter?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GoCoax + Antenne splitter?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: GoCoax + Antenne splitter?
    Sendt: 05-Januar-2024 kl. 08:10
okay det her er et super dumt spørgsmål, det ved jeg godt.. 

Jeg har et hus med Antenne ud i alle rum, og Norlys tv, og det er fint nok, vi bruger faktisk mest streaming delen. 

Men, jeg har netkabler hvor det nu er muligt, men har 2-3 områder jeg ikke kan ramme, der er "uden tomrør" antenne i hele huset, så købte en GoCoax MOCA 2.5 for at få 2.5gbit over mit antennenet. fordi mit unifi maxer i visse zoner 150mbit og andre 800 men når man har en Xbox + PS stående i de døde zoner, så når man endelig starter dem og de vil hente 100GB så tager det simpelthen for lang tid.

De 2500D GOCOAX har 1 f-udgang som ligger uden for DVB-C båndet som så skal injectes in i mit antenne net.

men det vil sige jeg skal have 2 indgange i en af mine splittere.. rydder så også op i mit antennenet, fordi ham der har været der før har 4 små splittere istedet for en stor. (har testet får 1.8Gbit over 50meter kabel)

nu til mig spørgsmål, kan jeg vende 2 ud 1 ind spilitter om og reelt bruge den som 2 ind en ud, eller hvordan skal jeg injecte, synes ikke jeg kan finde 2ind en ud spilittere.. så tænker det bare er en dum forgrening der er i sådan en splitter?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2024 kl. 09:18
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

nu til mig spørgsmål, kan jeg vende 2 ud 1 ind spilitter om og reelt bruge den som 2 ind en ud, eller hvordan skal jeg injecte, synes ikke jeg kan finde 2ind en ud spilittere.. så tænker det bare er en dum forgrening der er i sådan en splitter?


Hvis du allerede har sådan en splitter, er det vel bare at prøve. Ellers koster den ikke mange kr. hos f.eks. Biltema eller Harald Nyborg.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2024 kl. 10:28
Ja, den er som designet til det. Den kan splitte dit signal i to, eller den kan samle to signaler i ét.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu