recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [Løst! TAK! ] Optage stream fra Norlys
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[Løst! TAK! ] Optage stream fra Norlys

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2024 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af eltaxNov06 eltaxNov06 skrev:



I øvrigt så virer screen-apture med iTop-Screen-recorder heller ikke
Der blot en sort 'box' i streamings vinduet.

#Recorded with iTop-screen-recorder-free#
Og dén er så placeret smack lige midt i billedet!!!!
...Altså
MIDT på skærmen hen over optagelsen!!!!


Det er selvfølgelig den gratis demoversion du har brugt - det siger navnet ovenfor jo også. Men kunne du optage? Du skriver først, at der er sort "box", men siden skriver du, at vandmærket er placeret midt hen over optagelsen (hvilket er meget normalt med en demoversion).

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
eltaxNov06 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eltaxNov06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2024 kl. 01:39
Oprindeligt skrevet af eltaxNov06 eltaxNov06 skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Brug iTop Screen Recorder.

Flemming


Dét vil jeg se på!
Tak !


Nej jeg kunne ikke optage noget. Det er hen over den sorte skærm at der nu står det vandmærke.
skærm-optageren virkede ikke bedre end min gamle skærm optager (aPowerSoft)



Redigeret af eltaxNov06 - 09-Januar-2024 kl. 01:42
Mvh. eltaxNov06
--------
Eltax DVR555HD
Denver DCB109HD
LG RC388
Til top
eltaxNov06 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eltaxNov06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2024 kl. 01:54
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:


Genstartede du browseren?

Det virkede sgu efter at jeg bootede op idag!
**Tak** 👍for dit tip med hardware acceleration, det løser opgaven. Lyden er ikke god men til at leve med~.
Jeg vil dog også forsøge at finde ud af om Norlys arkiv koster ekstra, eller om det også er en mulighed for et abbo8

Til jer der skriver om coax / antennebox og andre lignende løsninger så er det jo ikke aktuelt, jeg har ikke det udstyr.
Jeg krydser fingre for at det ikke fejler med hardware acceleration-fri skærm-optagelse
(hvordan lukker man og tildeler points)
Tak for alle indlæg!
Mvh. eltaxNov06
--------
Eltax DVR555HD
Denver DCB109HD
LG RC388
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2024 kl. 06:04
Oprindeligt skrevet af eltaxNov06 eltaxNov06 skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:


Genstartede du browseren?

Det virkede sgu efter at jeg bootede op idag!
**Tak** 👍for dit tip med hardware acceleration, det løser opgaven. Lyden er ikke god men til at leve med~.
Jeg vil dog også forsøge at finde ud af om Norlys arkiv koster ekstra, eller om det også er en mulighed for et abbo8

Til jer der skriver om coax / antennebox og andre lignende løsninger så er det jo ikke aktuelt, jeg har ikke det udstyr.
Jeg krydser fingre for at det ikke fejler med hardware acceleration-fri skærm-optagelse
(hvordan lukker man og tildeler points)
Tak for alle indlæg!

Afslutningsvis, lidt "forumhjælp"
Hvis du vil takke enkelte brugere, som du allerede har gjort blot ved at skrive, så er det fint... Du kan også lige ovenover en brugers indlæg klikke på Tak(0). Dette må være pointgivning, som du efterspørger Det virker - også, selv om markøren ikke ændres til en "hånd", når man muser henover. 

At lukke en tråd, kan man som bruger ikke. Tråde lukkes kun, hvis man ikke opfører sig ordentligt i dem, eller hvis man ikke komer nogen vegne i en given diskussion - hvis det ikke er nok at slette indlæg, og det er kun recordere-personalet, som kan gøre dette, eller måske en moderator.

TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu