recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - You See YSR 2000 optagelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

You See YSR 2000 optagelser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders Nielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Januar-2024
Sted: Skanderborg
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: You See YSR 2000 optagelser
    Sendt: 11-Januar-2024 kl. 18:58
Jeg har en HUMAX YSR-2000, hvor HDMI udgangen er død. Men efterfølgende har jeg fundet ud af at SCART udgangen er ok. I mellemtiden har jeg modtaget en ny YS 4000 fra You See, som derefter har lukket for min gamle YS 2000. 
Jeg kan derfor ikke se mine optagelser, da den ikke kommer på hos You See da de siger at den ikke kan tilsluttes på deres net, da det er en udgået model, og at optagelserne ikke kan flyttes.

Er der nogen der ved om man kan bypass opstarten så den ikke behøves at komme på You Sees net? 

Eller om man kan kopiere optagelserne til en anden harddisk på en PC? Jeg har forsøgt og kan med et unix interface læse filerne, men jeg kan ikke afspille dem, jeg har forsøgt at bruge VLC media player, men den kan ikke åbne filerne (type ts) Har hørt at filerne skulle være krypteret?

Er der nogen der kan anvise hvordan jeg kan se mine gamle optagelser på YS 2000 boksen?

På forhånd tak
Anders
Til top
johwich Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2024 kl. 10:11
Jeg er i samme situation med flere optagelser jeg vil gemme, og nu har de sendt en ny box, og lukker for den gamle. Hader man ikke kan overføre de optagede ting.



Redigeret af johwich - 08-Marts-2024 kl. 10:11
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2024 kl. 15:29
Pointen er nok ikke at bede om en ny, hvis du har "vigtige optagelser". Hvis du ønsker at optage fra kabel-tv, hvor optagelserne ønskes gemt længe efter boksens levetid, så køb hellere en Enigma2 box, hvor du kan optage uden kryptering, og filerne kan gemmes direkte på fx en ekstern disk, NAS - eller de let flyttes fra en evt. intern disk.
miri
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu