|
Noget Google tekst er på islandsk - Android |
Besvar |
Forfatter | |
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2024 kl. 10:07 |
Jeg har længe undret mig over at når jeg googler noget på min Android telefon, er noget tekst på islandsk.
I toppen af Google søgningen står der: All Myndir Video Keyp Bøkur Finance Det er på islandsk, og det oversættes til: Alle Billeder Video Køb Bøger Finans Tilgår jeg min Google konto, under Generelle præferencer for internettet, er sproget sat til dansk (Danmark). Alle søgeresultater er dog primært på dansk, så ingen problemer der. Hvad er det jeg skal ændre?
|
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen, på trods af alle de telefoner i landet?
Redigeret af kaizer - 01-Maj-2024 kl. 07:24 |
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan evt. skyldes, at du tidliger har åbnet sider fra Island. Sådanne oplysninger gemmes af og til i Chrome og derfor kan sådan noget ske. Prøv følgende:Tryk på de tre prikker øverst til højre> tryk på Indstillinger> tryk på Privatliv og sikkerhed> tryk på Ryd browserdata. Måske det kan afhjælpe problemet - men giv besked.
|
|
kaizer
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke jeg nogensinde har kigget på en side fra Island. Det hjalp ikke.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |