recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til iCloud
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til iCloud

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til iCloud
    Sendt: 17-Januar-2024 kl. 08:17
Jeg har aldrig rigtig sat mig så meget ind i iCloud og egentlig bare opgraderet min løsning for plads, men nu er vi for mange i husstanden til at det gir mening.
Egentlig vil jeg gerne beholde alm backup, men have en ekstern løsning for billeddelen. 
Altså en løsning hvor vores iPhones selv tager sin backups af filer, telefonnumre, div indstillinger til iCloud og en løsning med en usb disk på min router til opbevaring af billeder??

Nogen gode løsninger til den opgave?
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2024 kl. 11:57
Hvorfor ikke lade iPhone smide billedere op på MS Onedrive - og alt andet på iCloud. Det er sådan min er sat op.
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2024 kl. 05:57
Hvorfor giver det ikke mening mere med iCloud? Det er helt klart det nemmeste og smarteste at fortsætte i iCloud.
Backup af billeder i iCloud kan give visse udfordringer, hvis man har mange billeder. Apple anbefaler faktisk at man tager backup af sine billeder. Som Flippo skriver, er det nemt at have backup af billeder i OneDrive, det kræver dog endnu et abonnement.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu