recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med DAZN efterlyses
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med DAZN efterlyses

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med DAZN efterlyses
    Sendt: 22-Januar-2024 kl. 16:35
Jeg er meget bokseinteresseret og overvejer et DAZN abonnement. Alle de store kampe fra USA sendes jo om natten dansk tid, og da jeg ikke er interesseret i at få min nattesøvn spoleret, vil jeg lige høre om andre DAZN brugeres erfaringer, specielt vedrørende arkiv, så man kan se kampene på et mere humant tidspunkt efter eget valg.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MikkelAnd Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikkelAnd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2024 kl. 21:45
Jeg bruger DAZN til NFL GamePass, og er overvejende tilfreds. 
Kvaliteten er øget markant efter skiftet til DAZN, og der har slet ikke været de samme nedbrud som på den forrige platform. 

Det eneste der generer mig er at når jeg har tilmeldt mig DAZN i Grønland så fungerer det KUN i Grønland. Det er nok forskelligt fra sportsgren til sportsgren, så måske værd at undersøge om noget tilsvarende gør sig gældende for boksning. 

/Mikkel
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2024 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af MikkelAnd MikkelAnd skrev:

Jeg bruger DAZN til NFL GamePass, og er overvejende tilfreds. 
Kvaliteten er øget markant efter skiftet til DAZN, og der har slet ikke været de samme nedbrud som på den forrige platform. 

Det eneste der generer mig er at når jeg har tilmeldt mig DAZN i Grønland så fungerer det KUN i Grønland. Det er nok forskelligt fra sportsgren til sportsgren, så måske værd at undersøge om noget tilsvarende gør sig gældende for boksning.
/Mikkel


Tak for svar, men hvad med arkiv som jeg spurgte om?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
MikkelAnd Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikkelAnd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2024 kl. 16:19
Mht. arkiv har jeg ikke oplevet nogen problemer - kan se kampene on demand eller efterfølgende.
Ved arkiv har jeg også mulighed for at se highlights, game in 40 eller den fulde kamp.

/M
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu