recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny computer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny computer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dunken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2024
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dunken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny computer
    Sendt: 22-Januar-2024 kl. 16:52
Er desværre meeget lang tid siden jeg selv byggede min computere, så er totalt tabt på specs.
Desværre står jeg pt med en gammel stationær der er ved at dø og ikke altid vil starte op eller ender med BSOD - så er lidt presset på at få den skiftet ud.

Bruger den hovedsageligt til gaming og de daglige sysler. Gaming er ikke de allermest krævende spili, men vil gerne den er lidt fremtidssikret.

kigger pt på den her fra El-giganten - ser på overfladen udmærket ud til prisen og kan hentes samme dag, meen...


Kan ikke helt gennemskue om jeg kan sætte nogle af mine gamle HD i har både en SSD og HDD (begge på sata mener jeg?).
Strømforsyningen virker også noget sparet (igen kan det være gammel strøm)
Og kan slet ikke gennemskue om MB giver muligheder for at udvide eller hvor mange ekstra HD den tager.

Er lidt presset på tid, så håber nogle af dem som har holdt sig opdateret kan hjælpe lidt :)
Evt med om den linkede PC er "god nok" eller om der er bedre til prisen (7k er i den øvre del af budgettet).

På forhånd mange tak

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu