recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af batteri holder i walkman
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af batteri holder i walkman

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ThomasNielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2024
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reparation af batteri holder i walkman
    Sendt: 27-Januar-2024 kl. 13:24
Kan man reparere den metalfjeder, som er minus delen når der i sættes et AA batteri (i en walkman).

 Fjederen er rustet og knækket af. Jeg har et foto af det, men ser ud til at man ikke kan uploade fotos til et opslag 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4264
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2024 kl. 14:41
Ja hvis du er lidt fiks på fingrene, kan du lodde en ny fjeder i fra Bauhaus. Den skal selvfølgelig være af ledende metal. Så lodning og evt limning.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
ThomasNielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2024
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2024 kl. 18:36
Jeg har ikke grej til lodning, men jeg forsøge med lidt lim. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4264
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2024 kl. 19:04
Oprindeligt skrevet af ThomasNielsen ThomasNielsen skrev:

Jeg har ikke grej til lodning, men jeg forsøge med lidt lim. 
Du kan ikke lime en ledning på indvendig så den får elektrisk forbindelse.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Online
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2024 kl. 19:05
Ikke nemt at lave elektronik uden loddekolbe.  
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2024 kl. 16:44
Til top
ThomasNielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Januar-2024
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasNielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2024 kl. 21:23
Super, LongJohn, tak for rådetSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu