recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt airtag kan ikke bruges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt airtag kan ikke bruges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt airtag kan ikke bruges
    Sendt: 30-Januar-2024 kl. 09:31
Hej alle.
Har solgt en Airtag. Og vidste ikke, at den var bundet til min konto. Sælger beder mig derfor fjerne den fra min konto. Har fra en lånt Iphone logget ind. Men kan ikke se airtag'et i "Find my" app. Hvad kan jeg gøre? Køber har reset airtag'et. 
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2024 kl. 09:39
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2024 kl. 09:44
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 08:18
Har du prøvet at logge ind på dit Apple id via en browser?

Det lyder lidt som om du har kigget på en andens konto. Du skriver at det er fra en lånt iPhone. Hvorfor det og ikke din egen?

Smile
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 08:26
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Har du prøvet at logge ind på dit Apple id via en browser?

Det lyder lidt som om du har kigget på en andens konto. Du skriver at det er fra en lånt iPhone. Hvorfor det og ikke din egen?

Smile

Ja man kan slet ikke se det i browseren. Jeg har ikke Iphone mere. Derfor. :-) Men var logget ind på min egen Icloud konto. 
Det er dog løst. :-) 
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 09:16
Hvad var løsningen? Smile
Til top
Kvaaen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kvaaen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Hvad var løsningen? Smile

Jeg havde i forvejen slettet alt indhold i min Icloud, noter, kontakter etc. Ændrede koden til hans navn og mobil nr. Så fik han adgang til min icloud og han klarede den fra en gammel Iphone han havde liggende. 
Mvh.

Anders Nielsen
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Kvaaen Kvaaen skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Har du prøvet at logge ind på dit Apple id via en browser?

Det lyder lidt som om du har kigget på en andens konto. Du skriver at det er fra en lånt iPhone. Hvorfor det og ikke din egen?

Smile

Ja man kan slet ikke se det i browseren. Jeg har ikke Iphone mere. Derfor. :-) Men var logget ind på min egen Icloud konto. 
Det er dog løst. :-) 
Man skal ikke bruge en iPhone til en browser. En PC, Mac eller ipad kan bruges. Og du skal logge ind på apple id.

Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu