recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bærbar til 3-3.500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bærbar til 3-3.500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bærbar til 3-3.500
    Sendt: 31-Januar-2024 kl. 18:23
Min kollegas datter skal have ny bærbar 


Hun har kig på den her - den skal bruges til studie - gymnasie - og sims - har i nogen (nye) hun tør ikke købe brugt i vil anbefale

På forhånd tak
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Wheels Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2008
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wheels Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2024 kl. 15:24
Før i tiden plejede jeg altid at tjekke Internetforbrugeren.dks liste.

Den opdateres desværre ikke længere, men rådene nederst under "Indkøbsøvelse" bruger jeg stadig - at tjekke hhv. processor og grafikkort på diverse benchmark-sites.

Gør man det med den model, hun har kig på, ser det meget fornuftigt ud:

Processoren giver et cpu-mark på 10930 (bør mindst være 4000, efterhånden sjældent et problem)
Grafikkortet giver et g3d-mark på 1477 (bør mindst være 1000, til tider et problem)

Men 15,6" er meget stor at have med i tasken... personligt ville jeg vælge en, der var max 14"
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 01:32
For sølle 500 kroner ekstra kan hun få en Dell Vostro 3520 med bedre processor, dobbelt så meget ram, bagbelyst tastatur, Gigabit Ethernet etc.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2024 kl. 07:50
Jeg ville simpelhen ofre de 1500 kr og købe sådan en.

Vi har lige selv gjort det til konen og det er en mega fed pc

https://www.fleshop.dk/product/lenovo-thinkpad-t14-gen-3-141%E2%80%B3-fhd-touch-i5-16gb-256gb-ssd-brugt-a/

Vi kunne se at den vi fik var fra 2023, så der var fortsat 2 år garenti fra Lenovo på adressen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu