recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
titt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 15:28
Jeg har sendt dig en personlig besked Svenne
Til top
SvenneF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvenneF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 15:36
TAK - hvor finder jeg personlige beskeder (det er længe siden jeg har brugt funktion ;))
ellers kan vi hoppe på mail / mobil

dbh Svenne
vh



Svenne
Til top
titt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 15:39
I toppen: Min postkasse..
Til top
titt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér titt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 15:43
Eller skriv din mailadresse her
Til top
SvenneF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvenneF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 15:44
Jeg må være blind ;)

svennef@gmail.com
vh



Svenne
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2024 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af SvenneF SvenneF skrev:

TAK - hvor finder jeg personlige beskeder (det er længe siden jeg har brugt funktion ;))
ellers kan vi hoppe på mail / mobil

dbh Svenne
Selvom du er oprettet som bruger i 2010, er du stadigvæk "Ny bruger" med kun 19 point (se din profil). 
Der ikke er åbnet for alle funktioner (for at undgå spam), først når du har opnået 100 point ved at skrive indlæg. Wink Smile
Mvh. JørgenT
Til top
SvenneF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvenneF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2024 kl. 19:38
Tak Jørgen for opklaring !

bh Svenne
vh



Svenne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu