recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Teamviewer - ikke gratis mere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Teamviewer - ikke gratis mere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Teamviewer - ikke gratis mere?
    Sendt: 11-Februar-2024 kl. 15:00
Hej.

Min far har fået nulstillet sin computer - så der ikke er noget på den nu. Vi plejer at bruge teamviewer, og jeg sad og ville sende en sms til ham med hvordan han kan installere Teamviewer. Men jeg synes ikke lige det ser ud som om det er gratis mere. Man kan selvfølgeligt downloade den gratis og måske kan han også logge ind i den konto han allerede har og så sker der måske ikke mere (mht. betalingsversion)?


Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2024 kl. 18:55
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2024 kl. 19:52
Hvis det er Windows så brug Quick assist, som er en del af Windows og dermed gratis 
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2024 kl. 20:21
Tak for svarene begge to. #moremusic - ja jeg synes nok der var noget med til personligt brug, men man finder den ikke sådan lige på teamviewers hjemmeside. Men hvis man ved hvad man skal søge efter på Google finder man den.  Smile  #PerW - godt forslag også. Hvor ligger den henne i Windows? (Og ja, det er Windows).
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2024 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Tak for svarene begge to. #moremusic - ja jeg synes nok der var noget med til personligt brug, men man finder den ikke sådan lige på teamviewers hjemmeside. Men hvis man ved hvad man skal søge efter på Google finder man den.  Smile  #PerW - godt forslag også. Hvor ligger den henne i Windows? (Og ja, det er Windows).


Du klikker på start og skriver quick assist
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2024 kl. 12:48
Ok - det virker ikke som om det er installeret. Er det en Windows 11 ting?

Men anyways, vi har fået teamviewer fuld version til at blive installeret på hans computer. Igår troede jeg at det skulle være Teamviewer Quicksupport, men det er ret besværligt (virkede det til at være for ham) og programmet bliver ikke installeret på computeren. Så idag der lavede vi en ny Teamviewer Quicksupport session, hvor jeg så kunne starte installationen af den fulde version, så han har den liggende.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
archfrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2022
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér archfrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2024 kl. 22:14
Ellers er der AnyDesk.  Der skal man dog lige registreres som gratis bruger for at undgå alverdens former for chikane fra programmets side af.

Brugte selv TeamViewer i mange år, men det blev for meget til sidst med deres evindelige chikane og pauser, blot fordi jeg brugte TeamViewer til to-tre venner, når de skulle have hjælp til PC'en.
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2024 kl. 04:31
#archfrog. Ok - har brugt teamviewer i en del år, men vistnok stort set udelukkende for at hjælpe min far.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jorgen E Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-April-2023
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jorgen E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2024 kl. 01:01
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:


Du klikker på start og skriver quick assist

Jeg tror du mener "Søg" Derefter kommer link til at downloade appen 


Til top
Branchekender Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2014
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Branchekender Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2024 kl. 11:06
Den gratis Rustdesk https://rustdesk.com/ er et fint alternativ til Teamviewer, hvis man ikke vil betale ved kasse 1.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu