recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade en udsendelse - hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade en udsendelse - hjælp

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2024 kl. 00:16
Tak for tippet :)
Med venlig hilsen
Palleba
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2024 kl. 00:27
Måske lidt sent i forhold til trådstarter, men måske nogen kan bruge denne information ;-)

Jeg har købt en 4K audio Interface Video Capture enhed - HDTV Video Capture hos Temu.

Min Notebook afspiller nu min streaming på sin skærm og på HDMI udgangen, hvor HDTV Video Capture enheden sidder.
Outputtet fra HDTV Video Capture enheden - en USB 2.0 ledning, går ind i en stationær computer, hvor OBS Studio 30.02 freeware softwaren er installeret og den optager alt hvad der er på Notebookens skærm.
Dimsen tager sig ikke af HDCP regler, signalet fiser bare igennem ledningen og bliver optaget i HD (2K da det er hvad Notebooken kan levere)  med stereo lyd (ved ikke om der er bedre kvalitet i signalet).

Kort sagt; Alt hvad jeg kan få på Notebooken kan jeg optage!

Og dimsen: Jeg gav 36 kr., men kan se at den nu er steget til 42 kr. Det er vel ikke så galt endda.
Leveringstid ca 1 uge eller lidt over. Minimumskøb er 70 kr. og så er der gratis fragt.



mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu