recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo - Norsk speak på Sport Ultra HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo - Norsk speak på Sport Ultra HD?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryssing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Waoo - Norsk speak på Sport Ultra HD?
    Sendt: 18-Februar-2024 kl. 18:09
Hey, er der andre der også har problemet med norsk speaker på Sport Ultra HD? (eller ved hvordan man ændre sprog til fx. dansk Wink)

Til top
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryssing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2024 kl. 09:52
Nå, men det lader til at der kun er et problem på visse kampe (som måske ikke har så stor interesse i Dk, så der er ikke bruges resourcer på en dansk speaker) hvor der så vælges et speaker på et andet sprog. Det er nok til at leve med :-) 
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2024 kl. 13:21
Jeg har oplevet det samme, da jeg så noget fodbold fra 2. bundesliga på Viaplay (ikke UHD).

Jeg skrev til Viasat og spurgte, om jeg ikke kunne få tyske kommentatorer i stedet for svenske, men det kunne de ikke garantere.

Til gengæld så jeg igen i går 2. bundesliga, og der var der slet ingen kommentatorer, hvilket jeg foretrækker frem for svenske (eller norske).

Hvilken kamp på UHD har du set, hvor der var norske kommentatorer? Man skulle tro, de kun viste kampe af almen interesse på den kanal.
Til top
pryssing Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pryssing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2024 kl. 07:14
Der er over en måned siden jeg rejste spørgsmålet, så jeg kan ikke huske hvilke kamp/kampe det drejer sig om. Men fint at Viaplay kender problematikken :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu