recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kabel til baghøjtaler købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kabel til baghøjtaler købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kabel til baghøjtaler købes
    Sendt: 24-Februar-2024 kl. 21:20
skulle jeg være heldig at der er nogle der har en del lange kabler liggne de ikke bruger  . skal være mellem 10 og 15 meter lange (6 stk i alt ) behøver ikke være det hele vilde bare der kommer go lyd igennem :)


M
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2024 kl. 21:48
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2024 kl. 06:48
Haraldnyborg og jemogfix har ok kabler til små penge 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2024 kl. 07:15
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Haraldnyborg og jemogfix har ok kabler til små penge 

Har du et link?
Jeg kan ikke finde det længere……


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2024 kl. 08:26
Man bør undgå CCA-kabler, der er kobberbelagt aluminium til fordel for OFC-kabler, der er iltfri kobber, har jeg tidligere læst og købt ind efter til mine baghøjttalere i størrelsen 2x2,5 mm2. DALI Mentor 2 som side og rear, samt DALI Ikon 2 som high-højttalere for og bag.

Om det gør nogen forskel i praksis til lyden fra baghøjttalere, er måske en anden sag, så måske du bare skal prøve først med CCA og så gå op i mm2 på kablet. 

Endvidere er prisforskellen ret stor, eller også købte jeg i en kortere længde end 100 meter på daværende tidspunkt. Prisen synes noget højere, men der har vel også været prisstigninger siden mit køb for nogle år siden.

Mvh. Jørgensen

Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2024 kl. 10:27
er der nogle krav til tyggelse mm over så lange træk  ?  

tak for alle forslag :)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2024 kl. 12:16
Til top
FlyingHippo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2016
Sted: ---
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlyingHippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2024 kl. 09:17
Atmos 7.2.4 Bio done:

Center
Dali Suite C0.8

Fronter/Surround/Surround back
6xDali suite 2.8

4xHeight FrontBack
Dali Suite R0.8

2x Klipsch R-115SW

150" Hjemmelavet Bistrech lærred
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu