recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Arcam AV40 m. HDMI 2.1 og DLBC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Arcam AV40 m. HDMI 2.1 og DLBC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Marts-2018
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vrod Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Arcam AV40 m. HDMI 2.1 og DLBC
    Sendt: 27-Februar-2024 kl. 12:26
Hej folkens,

Vil gerne opgradere til 4 subs i min hjemmebio samt noget DTS:X Pro og Dirac ART.. Derfor sælger jeg min nuværende surround-processor, en Arcam AV40.

Den fungerer upåklageligt og er stadig i brug. Den har fået HDMI 2.1 upgrade i Maj 2022 og jeg har også en Dirac Live Bass Control MultiSub licens til den. Den kan overføres uden problemer.

Da processoren har fået HDMI 2.1 opgraderingen, kan den sidestilles med den nuværende AV41 (ret mig hvis jeg tager fejl).

Jeg bor i vesttyskland men er ofte i Danmark så kan stortset levere den overalt mellem Flensborg og Nordsjælland. Nyeste firmware er på og der er regning på det hele, også HDMI 2.1 opgraderingen.

Pris: 31tkr - Baseret på at en AV41 fra ny koster 48tkr samt at DLBC Licensen koster en 3400kr.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2024 kl. 21:37
Var det ikke nemmere med en minidsp?
Til top
vrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Marts-2018
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vrod Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 13:12
Det overvejede jeg men med 4 subs har jeg sku ikke ekspertisen til at justere en miniDSP korrekt. :P

Marantz har mere eller mindre ogsaa bekräftet at Dirac ART kommer til AV10'ern (som jeg nu har köbt).. Har hört det i en Hifibutik hernede paa Storm udstyr og det var fantastisk.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2024 kl. 22:22
Til top
vrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Marts-2018
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vrod Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2024 kl. 11:13

Jeg kan desvärre ikke se videoen, den er "restricted".
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2024 kl. 22:28
Underligt

Men blot søg efter 
Minidsp hd + subwoofer + setup… så kommer der er utal af videoer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu