recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigeste 4K afspiller med undertekst-muligheder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigeste 4K afspiller med undertekst-muligheder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichChrisIp Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichChrisIp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Billigeste 4K afspiller med undertekst-muligheder
    Sendt: 11-Marts-2024 kl. 20:17
Halløj! 
Jeg har det sidste årti, lige siden min Oppo døde, brugt konsoller som min medieafspiller, men jeg kunne rigtig godt tænkte mig at få en dedikeret 4K afspiller. Jeg har en regionsfri bluray afspiller ellers, så det ikke en faktor. Den vigtige ting for mig at det som jeg savner mest ved min Oppo - muligheden for at rykke rundt på undertekster, og evt. justere lys-styrken/farven på dem. 
Og da jeg kun er en lidt standard gut angående at have standarder omkring kvalitet, så søger jeg faktisk bare den billigste mulighed her i Danmark - hvis der er en mulighed. :) 

Håber i kloge folk har et bud eller to til mig. 
God dag! ;) 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2024 kl. 08:29
Jeg synes ikke jeg umiddelbart kan bekræfte at Panasonic UB420 og 450 har de samme muligheder for at flytte undertekster og ændre lysintensitet på dem som UB820, så jeg tror at det er den billigste mulighed. De andre afspillere der kan fås har ikke sådanne muligheder.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu