recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Hobbitten extended, Bluray, alle 3 film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Hobbitten extended, Bluray, alle 3 film

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
calimero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-April-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér calimero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Hobbitten extended, Bluray, alle 3 film
    Sendt: 13-Marts-2024 kl. 22:59
Jeg mangler Hobbitten i extended på Bluray. Jeg bytter gerne med en rigtig fin DVD version eller Bluray standard udgaven.
Til top
Ham den anden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2022
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham den anden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2024 kl. 14:18
NAD C 3050 LE - Buchardt S400 MkII - Pro-ject Classic Evo - LG C3 77" OLED - Bluesound Soundbar+ - Oppo BDP-103D
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2024 kl. 19:22
jeg mangler en lækker Mercedes EQS SUV. Jeg bytter gerne med en rigtig fin Skoda Enyaq.

Redigeret af Martin Sjøstrand - 14-Marts-2024 kl. 19:23
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 10:04
Kan også købes på Apple TV appen med 4K Dolby Vision og Dolby Atmos til 249 kroner (rul ned til 'bundle'): https://apple.co/43hkE3O

Med i købet følger med al sandsynlighed gratis opgradering til 3D-udgaverne, når de frigives i Norden.
Til top
calimero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-April-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér calimero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 11:59
Jeg spurgte egentlig for at høre om nogle havde dem til at ligge brugt, så de kunne erhverves til brugt pris. Angående eventuelt bytte med DVD, var det et forslag, og jeg regnede da også med at der skulle følge ekstra penge med.
Jeg var faktisk glad da jeg så i min indbakke at 3 havde svaret på annoncen, men jeg kunne da hurtig konstatere at det ikke er bare lige til at købe disse film brugt
Undskyld at jeg på en eller anden måde åbenbart fik formuleret mig forkert...
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 15:12
Det er helt ok, det lød bare sjovt den måde du havde skrevet det på LOL
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2024 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af calimero calimero skrev:

men jeg kunne da hurtig konstatere at det ikke er bare lige til at købe disse film brugt

Der er en der sælger dem her

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu