recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering af Technics SL 1210 MK II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering af Technics SL 1210 MK II

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bundgaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-April-2024
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bundgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Opgradering af Technics SL 1210 MK II
    Sendt: 03-April-2024 kl. 15:08
Halløj alle,

Jeg har forsøgt på at skrive til et par enkelte i England omkring opgradering af min Technics SL-1210 MK II pladespiller. Desværre har jeg ikke modtaget noget svar retur fra dem, så jeg søger efter nogen her hjemme i Danmark som har erfaring med sådan en omgang.

Umiddelbart tænker jeg at opgraderer min pladespiller med en ekstern strømforsyning og med RCA terminaler frem for de fastmonterede signalkabler.

Der findes allerede "ombygnings sæt" til disse to opgraderinger, dog har jeg ej heller modtaget nogen svar på mails til forhandlere af disse (England og Italien).

Er der nogen her hjemme som har erfaring med opgradering af en Technics SL-1210 MK II pladespiller?? Hvis ja, hvem kan man kontakte her i Danmark for hjælp/service til sådan en omgang "hjemmebyggeri"??

På forhånd mange tak for jeres hjælp.
TB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu