recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LiveTV fra Enigma2 til GoogleTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LiveTV fra Enigma2 til GoogleTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LiveTV fra Enigma2 til GoogleTV
    Sendt: 06-April-2024 kl. 12:21
Jeg har en VU+ DUO2 modtager tilsluttet parabol og DVB-T2 med kanaler.
Disse kanaler, sammen med nogle fra PlutoTV er indlæst i Live Channels på Nokia 8000 med AndroidTV 12.

APP'en Live Channels er tilsyneladende ikke supporteret mere, hvad kan anbefales i stedet?
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2024 kl. 20:07
Min Live Channels kører fortsat, men hvis du ikke kan bruge den, så kan Kodi gøre det med et plugin til PVR delen. Ellers vil jeg anbefale dream Player for Android TV. Den er hurtig oppe at køre, og du kan fx lægge kanaler i en Channel - men den gratis version er begrænset i bl.a. antal kanaler. Betalings versionen er god og det "lille" beløb værd, men test først i den gratis version!
miri
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2024 kl. 11:15
Min kører også endnu men jeg kan ikke bruge "TV"-knappen, jeg skal trykke "OK" på APPen, ellers får jeg en besked om at jeg skal bruge Google film (eller lign.).
Jeg ville bare forberede mig til hvis den nu helt holder op med at virke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu