recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi > Mit HiFi-grej
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt anlæg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thp1669 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2024
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thp1669 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt anlæg
    Sendt: 13-April-2024 kl. 08:59
Jeg har i snart 40 år ledt efter de rigtige højtalere til min luxman l550 og radio og pladespiller og luxman,pladespilleren er den eneste der findes af sin slags det er en kraftig opgraderet PD model,har haft B&W 705,audio nirvana,ked,104,2,gode højtalere i hvad jeg vil kalde god mellemklasse uden du køber dig fattig,men det kan åbenbart være klogt nogle gange jeg blev hvertfald forslået at prøve Monitor Audio platinum 100 3G
Min jagt er slut,det kan efter min mening ikke gøres bedre,uden at du skal bruge flere 100000kr,jeg hører meget gerne hvis der er nogle der har gode forslag
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2024 kl. 10:08
For 40 år siden valgte jeg at gå med Pioneer A9 forstærker. Havde også en Luxman på prøve, men synes bedst om lyden i Pioneer. Jeg var omkring forskellige højttalere fra Goodman, Dynaudio, og endte med B&W DM17 som jeg har haft i snart 40 år, og aldrig ønsket andre. 

Jeg vil tro de passer godt til din Luxman, som også er strømstærk og kan spille B&W op til det de kan. De kan købes brugte og ligger på 2500kr for et pænt sæt.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2024 kl. 19:51
Hvis synes godt om MA Platinum, så skulle du prøve Dynaudio Contour. Wink
Til top
Thp1669 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2024
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thp1669 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2024 kl. 15:23
Ok mange tak skal du have,har set dem nogle gange men de koster også,men omvendt så koster MA Platinum 40000 fra ny og det er vel og mærke en lille model så der er vel ikke så stor forskel i pris på dem
Til top
Thp1669 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-April-2024
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thp1669 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2024 kl. 15:34
Jeg er glad på dine vegne,men vi er så langt fra hinanden i hvad vi synes er gode højtalere,,men det er jo bare forskellig smag,men jeg mener du får hvad du betaler for med undtagelse af kabler det er et gedemarked,igen min mening,men din Pioneer er en rigtig fed forstærker ,jeg har deres reference sæt med for og effekt forstærker i 100% okog uden ridser eller noget som helst,hvis du kender nogen Pioneer folk,men jeg er imponeret over at du har haft en luxmanl550 på prøve og så endt med en A9,igen smag,men i min verden galimatias og du tænker sikkert det samme om det jeg siger,men det vigtigste er at vi er tilfredse med vores anlæf
Mvh Tonni
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2024 kl. 16:44
Har du prøvet børresen og raidho ?



Har du prøvet dali epicon 2 ?

Mange er glade for Harbeth P3ESR XD, selv om de ikke er de mest højt spillende og ikke har så meget bas 


Redigeret af gasolin - 16-April-2024 kl. 16:45
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2024 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Har du prøvet børresen og raidho ?


LOL LOL LOL
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu