recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR app på ATV er nede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR app på ATV er nede?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 10 minutter siden kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Munch: Det er knappen med skærmikonet, jeg kalder Home-knappen. Når DRTV appen er åben, så vil ét tryk på Home-knappen lægge DRTV (og andre apps) i dvale. Dobbeltklik på Home-knappen frembringer menuen, hvor apps kan lukkes. At lukke dem har intet at sige for ikonerne ude på hjemmeskærmen. Apps slettes ikke (det gøres på en anden måde, ved at holde OK-knappen nede og vælge slet).
Jeg forstår bare ikke at jeg stadig kan klikke på appen og den åbner. Jeg troede DR appen blev uvirksom ved at dobbeltklikke og svipe den op og ud af billedet. Den er vel meningen at den skal gen indstalleres, hvilket jo ikke er muligt hvis den ikke er slettet?
Hvorfor vil du geninstallere den ?
Når du dobbeltklikker og sviper op, så lukker du den bare ned.

Hvis du vil afinstallere den, så skal man trykke på den i nogle sekunder og derefter vælge slet.
Fordi den hver gang starter med hvid skærm og badebold, jeg kan ikke åbne DR appen uden at genstarte ATV.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 7 minutter siden kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Munch: Det er knappen med skærmikonet, jeg kalder Home-knappen. Når DRTV appen er åben, så vil ét tryk på Home-knappen lægge DRTV (og andre apps) i dvale. Dobbeltklik på Home-knappen frembringer menuen, hvor apps kan lukkes. At lukke dem har intet at sige for ikonerne ude på hjemmeskærmen. Apps slettes ikke (det gøres på en anden måde, ved at holde OK-knappen nede og vælge slet).
Jeg forstår bare ikke at jeg stadig kan klikke på appen og den åbner. Jeg troede DR appen blev uvirksom ved at dobbeltklikke og svipe den op og ud af billedet. Den er vel meningen at den skal gen indstalleres, hvilket jo ikke er muligt hvis den ikke er slettet?

Nej, dobbeltklik lukker bare appen helt ned i stedet for at den går i dvale.

Hvis du vil geninstallere, så skal du holde OK-knappen i midten af fjernbetjeningens navigationsfelt nede og vælg slet. Herefter kan du geninstallere fra app-butikken. Generelt bør det dog ikke ændre noget, men jeg har dog hørt en enkelt sag om, at DRTV appen opbygger en massiv mængde data pga. en kodefejl, hvilket kun kunne løses med geninstallation.
Jeg tænker det er nødvendigt at gen installere DR appen, når den blir ved med ikke at ville åbne, men bare viser hvid-grå skærm og samme farve badebold. Jeg prøver på at gen indstallere som du beskriver.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 55 minutter siden kl. 16:33
hos os andre er det nok bare at lukke dr ned. Ingen grund til at afinstallere eller genstarte atv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu