recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MAX Prisstigninger
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MAX Prisstigninger

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MAX Prisstigninger
    Sendt: 19-April-2024 kl. 14:10
Jeg har lige fået nedenstående mail fra HBO Max om overgangen til Max. Er det bare mig eller er der tale om en gevaldig prisstigning. Jeg ignorer lige min 50% livstidsrabat, som jeg mener at have fået bekræftet andetsteds stadig vil gælde fremover.

Men fra 89 kr/md bliver omsat til et STANDARD abonnement til 119 kr/md, dvs. uden UHD. Det koster 149 kr/md (med nogle live kanaler som jeg ikke lige har behov for) at få UHD.

Så fra 89 kr/md til 149 kr/md for at fortsætte med UHD, 67% dyrere. Er der noget jeg har misset?

Email:

Den 21. maj bliver HBO Max til Max – en udvidet streamingtjeneste med nye funktioner, flere genrer og mere indhold.

Her er alt det, du skal vide om ændringer af dit abonnement, og hvordan du bliver klar.


Hvad sker der den 21. maj?

Når du åbner din HBO Max-app, får du besked om at downloade Max-appen. Hvis du streamer via hbomax.com, bliver du automatisk sendt videre til max.com.


Dine login- og betalingsoplysninger til Max er de samme som til HBO Max – vi sørger for det hele.


Dine profiler, din historik og Min liste bliver overført til Max, så du kan fortsætte, hvor du slap.

Dit abonnement

Som HBO Max-abonnent beholder du dine nuværende abonnementsfunktioner. Du får besked fra os, hvis vi ændrer på funktionerne i dit abonnement i fremtiden.

Kommende prisændringer

Ved lanceringen beholder du din nuværende HBO Max-pris i mindst 60 dage. På din næste fornyelsesdato, den 23. juli 2024 eller senere, ændres din pris fra 89 kr./måned til den gældende pris for Standard-abonnementet (p.t. 119 kr./måned). Prisen på Standard-abonnementet er højere end din nuværende månedspris på grund af betydelige forbedringer af indholdet og funktionerne, samt omkostningerne forbundet med udviklingen af den udvidede tjeneste.


bla bla bla ...du kan opsige.... bla bla bla


Redigeret af danji - 21-April-2024 kl. 20:31
Mvh dan.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2024 kl. 15:03
50% rabatten gælder kun Standard-abonnementet, så hvis du vil have 4K, er stigningen reelt fra 44,50 til 149.
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2024 kl. 17:40
Avs, det var smart. Nuvel, jeg var ikke så naiv at tro på det ville holde evigt, så jeg takker vist bare for et par billige år og siger nej tak til de 149,- pr måned.

Dog er bitrate meget vigtigere end opløsningen, så jeg afventer nok lige nogle målinger på forskellen der
Mvh dan.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2024 kl. 18:07
Man kan ikke engang nå at se The Sympathizer færdig i 4K. Det er virkelig flot kringlet af dem.

Skuffende, men ikke overraskende. Det bliver til en måned eller to om året fremover, for mit vedkommende...
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2024 kl. 14:06
IANAL, men:

Oprindeligt skrevet af HBO HBO skrev:

Som HBO Max-abonnent beholder du dine nuværende abonnementsfunktioner.

Hvis du pt. har UHD, så skal du også have det fremover ("beholder du dine nuværende abonnementsfunktioner").

Sådan vil jeg (som lægmand) i hvert fald fortolke ovenstående...

Jeg ville vente og se, om du virkelig mister UHD, og hvis du gør, så indsend en klage, hvor du citerer ovenstående løfte fra den mail de selv udsendte...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
HessiDude Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2022
Sted: Skovby, Galten
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HessiDude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2024 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

IANAL, men:

Oprindeligt skrevet af HBO HBO skrev:

Som HBO Max-abonnent beholder du dine nuværende abonnementsfunktioner.

Hvis du pt. har UHD, så skal du også have det fremover ("beholder du dine nuværende abonnementsfunktioner").

Sådan vil jeg (som lægmand) i hvert fald fortolke ovenstående...

Jeg ville vente og se, om du virkelig mister UHD, og hvis du gør, så indsend en klage, hvor du citerer ovenstående løfte fra den mail de selv udsendte...
Det lader til, at de også har kringlet sig uden om det punkt. De skriver...

Ved lanceringen fortsætter du med at betale rabatprisen på 44,50 kr./måned for Max. På din næste fornyelsesdato, den 23. juli 2024 eller senere, vil du fortsat få livstidsrabatten på 50% af den gældende månedspris på et Max Standard-abonnement (p.t. 119 kr./måned), så længe dit abonnement er aktivt, og du overholder brugervilkårene for tilbuddet. Din nye rabatpris ændres til 59,50 kr./måned. Prisen på Standard-abonnementet er højere end din nuværende månedspris på grund af betydelige forbedringer af indholdet og funktionerne, samt omkostningerne forbundet med udviklingen af den udvidede tjeneste.

Om det så kun er prisen de hentyder til, det vil tiden vise.


Redigeret af HessiDude - 22-April-2024 kl. 15:15
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2024 kl. 23:18
Ja man kan da håbe 🤞
Mvh dan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu