recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny iPad 10 er meget langsom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny iPad 10 er meget langsom

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny iPad 10 er meget langsom
    Sendt: 26-April-2024 kl. 10:11
Hvordan kan det være at min iPad er blevet meget langsom hen over natten. Tænkte først på om det er mit Fastspeed der er blevet til slowspeed. Men jeg tror det er iPadden der er blevet sløv. Så hvad skal der til at få den op i gear igen?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 10:39
Har du prøvet at genstarte den?
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 11:58
Langsom i apps eller på web?
Jeg oplever lige nu, at forum.recordere.dk tager op til 20 sekunder at loade. Hvorimod selve recordere.dk svarer lynhurtigt.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 12:13
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvordan kan det være at min iPad er blevet meget langsom hen over natten.


Undskyld - men hvordan i alverden har du seriøst tænkt dig at nogen skulle kunne give et brugbart svar på dette, uden yderligere oplysninger?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 12:27
Oprindeligt skrevet af Peter.C Peter.C skrev:

Har du prøvet at genstarte den?
Ja, og det hjalp ikke. Faktisk kører den endnu langsommere nu.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Langsom i apps eller på web?
Jeg oplever lige nu, at forum.recordere.dk tager op til 20 sekunder at loade. Hvorimod selve recordere.dk svarer lynhurtigt.
Tak! Det forklarer jo problemet Big smile
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Hvordan kan det være at min iPad er blevet meget langsom hen over natten.


Undskyld - men hvordan i alverden har du seriøst tænkt dig at nogen skulle kunne give et brugbart svar på dette, uden yderligere oplysninger?

Flemming
Du skal ikke forstå det så bogstaveligt, jeg regner ikke med at nogen har været inde at rode med min iPad mens jeg sov. Det er snarere en talemåde Wink
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Tak! Det forklarer jo problemet Big smile


Velbekomme. Men til en anden gang; Jo mere detaljeret du kan beskrive problemet, jo lettere er det at hjælpe dig. Der er ikke mange tankelæsere herinde Wink
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2024 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas.T Thomas.T skrev:

Langsom i apps eller på web?
Jeg oplever lige nu, at forum.recordere.dk tager op til 20 sekunder at loade. Hvorimod selve recordere.dk svarer lynhurtigt.
Tak! Det forklarer jo problemet Big smile

Forummet er også langsomt på computer, m. Windows 10, lige i øjeblikket. Før en genstart af computeren, fik jeg at vide, at det var et usikkert sted at surfe. Så måske, noget certifikat-problem hos recordere?

Mon jeg kan sende indlægget? Prøver...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu