recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMazing - kan ikke slette billeder på iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iMazing - kan ikke slette billeder på iPhone?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iMazing - kan ikke slette billeder på iPhone?
    Sendt: 14-Maj-2024 kl. 09:42
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Interessant nok. Har aldrig set / hørt om windows programmet Apple Devices. Må prøves.

Det er også ret nyt.
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2024 kl. 07:04
Interessant nok. Har aldrig set / hørt om windows programmet Apple Devices. Må prøves.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2024 kl. 06:39
Fra apple :

https://support.apple.com/da-dk/HT201302

Importer til din Windows-pc

Du kan importere fotos til din pc ved at slutte enheden til computeren og bruge appen Apple Devices:

  1. Installer appen Apple Devices fra Microsoft Store.
  2. Tilslut din iPhone eller iPad til din pc med et USB-kabel.
  3. Hvis du bliver bedt om det, skal du låse din iOS- eller iPadOS-enhed op ved hjælp af din adgangskode.
  4. Hvis du ser en meddelelse på din iOS- eller iPadOS-enhed, hvor du bliver bedt om at godkende computeren, skal du trykke på Godkend eller Tillad for at fortsætte.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2024 kl. 04:06
Well, denne iPhone spørger tilsyneladende ikke.  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1075
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2024 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Næææh, det tror jeg ikke. Der kom ikke nogen valgmulighed på iPhone om det. Jeg kunne godt åbne iPhone på computeren, som var det et drev, men det var et tomt drev. Som jeg har oplevet det har det altid været lidt besværligt at overføre f.eks. billeder fra iPhone til Windows computer, netop pga. Apple's økosystem. Det fungerer ikke helt på samme måde som med min Android telefon, hvor jeg netop på mobilen kan vælge om jeg skal overføre filer eller bare oplade og en ting mere (3 valgmuligheder).


Det virker uden problemer.
tilslut iphone til USB kabel og svar ja når iphone spørger, derfor kan du kopierer billederne over på pc
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2024 kl. 20:53
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2024 kl. 08:32
Det ved jeg ikke, men det er der måske nogle af de andre der ved.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2024 kl. 08:23
Kan man kopiere billeder fra iPhone med Stifinder i Windows, hvis iCloud og Optimer iPhone-fotos er slået til? Altså når billederne ikke ligger i fuld størrelse på iPhone. 

Jeg har hørt andre sige at de ikke kan se nogle billeder på iPhone, når den er sluttet til Windows. 
Og er iTunes nødvendig på pc for at det virker.
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2024 kl. 06:14
Ja, måske - det virker lidt on-off om der vises filer i "drevet" / i de enkelte undermapper i stifinder. Det man så kan sige til iMazing's fordel er, at stifinder viser kun billeder - iMazing kan en del andre ting også. Det eneste der er lidt mærkeligt er, at man ikke kan slette billeder dér.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2024 kl. 06:07
Typisk fejl 40 Tongue
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2024 kl. 18:20
Altså - for nu at klarlægge dette: Det virker faktisk nu, men det gjorde det ikke i går og mange andre gange før. Altså når jeg tilslutter mobilen, sker der ikke noget på mobilen, andet end at den oplader. På computeren åbner den automatisk stifinder med Apple iPhone / Internal Storage. Men igår var denne mappe tom og det mener jeg er sket mange gange før.

Lige nu har jeg opdaget, at tilsyneladende hvis iMazing er åben, når jeg kigger i stifinder, er stifinder tom. Men når iMazing er lukket, virker det tilsyneladende, men jeg opdagede dog at det var lidt on-off om der blev vist filer i mapperne.

Så - jeg ved ikke lige - men lige nu virker det i hvert fald.  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2024 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Sikkert ja. Men er du sikker på at du ikke laver em eller anden særlig indstilling, før du tilslutter iPhone eller når du tilslutter? Fordi jeg synes netop at det aldrig har virket for mig, på samme simple måde som når jeg tilslutter min egen mobil til computeren.

Når man tilslutter en mobil - Enten Apple ELLER Android - så skal man ALTID - på telefonen, give tilladelse til overførsel af data. SÅ kører det for dig - HVER gang. bare kom i gang...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu