recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Facebook: Notifikationer om fødselsdage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Facebook: Notifikationer om fødselsdage

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Facebook: Notifikationer om fødselsdage
    Sendt: 08-Maj-2024 kl. 21:07
Tak for jeres kommentarer.
Jeg har flere gange tjekket, at alt er slået til.
Jeg må holde øje med, om notifikationerne pludseligt dukker op igen.
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2012
Status: Offline
Point: 141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2024 kl. 17:29
Jeg havde samme problem for noget tid siden. Men nu virker det da igen.

Jeg har oplevelsen af at Facebook laver ændringer, bare for ændringernes skyld, ikke at noget bliver bedre. Noget går så ofte “i stykker” når de laver nogle ændringer. Det kommer måske til at virke igen.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1953
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2024 kl. 17:14
Notifikationer på Facebook har længe været helt i hegnet... Så det er nok Facebook, den er gal med, hvis DU ER SIKKER PÅ, at alt er slået til, som det skal være...

Jeg har fx et andet problem  med Facebook... Gemte opslag. Der får jeg IKKE notifikationer, når nogen liker mine opslag. Alt er slået til, som det skal, så det burde virke.

Facebook er ikke perfekt, desværre. Vi er nok overladt til os selv, Facebook Support, eller Feedback... 


Redigeret af mnielsen - 08-Maj-2024 kl. 17:17
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
bas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 300
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2024 kl. 18:32
Hej,

Er her nogen der ved, hvordan man konkret får Facebook til at vise notifikationer om fødselsdage igen? Jeg får dem hverken vist i appen eller på hjemmesiden. Så vidt jeg kan se, har jeg slået det hele til under indstillinger. Notifikationerne er pludseligt forsvundet for noget tid siden.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu