recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Her er min lille homecinema ;)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHer er min lille homecinema ;)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
djdakar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: Her er min lille homecinema ;)
    Sendt: 03-December-2006 kl. 23:55
Sådan her kan det beskrives med få ord:

2 stk. Bose Studiocraft fronthøjttalere, (2x2" oliediskant, 1x6" midrange, 2x10" bas pr. stk.) 200w.

Som centerhøjttaler bruger jeg to stk sony-højttalere, fra mit "gamle" surround-sæt (den nederste forstærker på billedet, hvilken jeg idag bruger som sub-forstærker).
Sub: - også en del af Sony-sættet.
Baghøjttalere: Samme type som centerhøjttalerne, bare på ben, samt den "originale" sony-centerhøjttaler som bag-center.

Af forstærker har jeg 1 stk. Sony STR-DG500, 6.1 kanals
6x100 wat, samt diverse dekodningsmuligheder

tjek evt. : http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=STR-DG500 &site=odw_da_DK&pageType=Overview&category=HFC+R eceiver

Som DVD-afspiller, har jeg en Panasonic DVD-RV40 - ganske udmærket DVD-afspiller, og så sørger den automatisk for at man holder sig på side med loven (den kan ikke afspille kopier)

Som subforstærker, smat de føromtalte højttalere, bruger jeg et sony-sæt STR-KS600PM

Tvet er et efterhånden velkendt Philips, 32"
32PF5411
Og når vi når til Mediacenter-maskinen, bruger jeg den mest som server, da jeg har Xbox-360-konsollen, som "controller" for Mediacentret - Udover det, kører Beoplayer konstant på den bærbare, som så er koblet på anlægget.

Hvad synes I? - kan lige nævne, at fronthøjttalerne er næsten en halv meter, i både dybde og bredde, og jeg bor på ganske små 11 kvm. :S - så det er ganske rigeligt til mig ;)





Og sidst men ikke mindst: UNDSKYLD RODET! :D
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu